درباره ما | تماس با ما | دعوت به همکاری
  خانه » اخبار » قهوه: جلوگیری از دیابت؟

قهوه: جلوگیری از دیابت؟
۳۱ تير ۱۳۸۹

مطالعات زیادی ارتباط بین قهوه و کاهش بروز دیابت، آلزایمر و سرطان پروستات را نشان داده است. در مطالعه ای که به تازگی نتایج آن چاپ شده است، مشخص شد که قهوه در موش های آزمایشگاهی باعث بهبود مصرف انسولین در بدن و جلوگیری از افزایش قند خون می شود.  موردی که هنوز شناخته نشده است این است که چه جزیی در قهوه وجود دارد که سبب اثرات محافظ سلامتی می شود؟ برخی محققان معتقدند که کافئین موجود در قهوه می تواند این اثر را داشته باشد ولی آنتی اکسیدان ها، پتاسیم و منیزیم نیز بی تاثیر نیستند. ولی هنوز هم دانشمندان معتقدند که برای جلوگیری از بروز دیابت ورزش و برنامه غذایی منظم دو رکن بسیار مهم هستند.


» Journal of Agricultural and Food Chemistry, 2010

 



کیپو

جزوه دیابت و روزه داری

بسته آموزشی شهرستان

انجمن ها

خبر نامه
برای عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را وارد نمائید.

جستجو

2005 © Copyright Gabric Asa Co., Inc. All rights reserved. Powered By : PersianTools